Logo

Warunki reklamacji


1. Postanowienia ogólne
1.1. Sprzedawany towar musi posiadać wymaganą lub określoną przepisami prawa jakość, ilość, miarę lub wagę i być wolny od wad. Towar powinien również odpowiadać obowiązującym normom technicznym.
1.2. Sprzedawca odpowiada za wady, które istniały w momencie wydania towaru Kupującemu. W przypadku towarów używanych Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w wyniku ich wcześniejszego użytkowania. W przypadku towarów sprzedawanych po obniżonej cenie Sprzedawca nie odpowiada za wady, które były podstawą obniżki ceny.
1.3. Z chwilą przeniesienia własności towaru na Kupującego przechodzi na niego również ryzyko przypadkowej utraty, zniszczenia lub uszkodzenia towaru.

2. Terminy zgłaszania reklamacji
2.1. Ogólny okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się od dnia, w którym Kupujący odebrał towar. Jeżeli dany produkt objęty jest gwarancją dłuższą niż 24 miesiące, Sprzedawca wydaje Kupującemu kartę gwarancyjną określającą warunki oraz długość okresu gwarancji.
2.2. Kupujący jest zobowiązany zgłosić reklamację w okresie gwarancyjnym. Po jego upływie prawo do reklamacji wygasa.

3. Miejsce zgłoszenia reklamacji
3.1. Kupujący zobowiązany jest zgłosić wadę bez zbędnej zwłoki po jej ujawnieniu, kontaktując się z przedstawicielem handlowym Sprzedawcy. W przypadku dalszego użytkowania wadliwego towaru, którego wada uniemożliwia jego prawidłowe funkcjonowanie, Sprzedawca może odmówić uznania reklamacji.
3.2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: rodzaj towaru, datę zakupu, opis wady oraz podpis osoby zgłaszającej.
3.3. Reklamowany towar należy wysłać (po wcześniejszym uzgodnieniu) na adres: Wici SK s.r.o., Námestie Slobody 1734/57, 066 01 Humenné, Słowacja, lub dostarczyć osobiście. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu (paragon lub fakturę).
3.4. Po otrzymaniu reklamowanego towaru Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania i szybkiego rozwiązania sprawy.

4. Wady usuwalne
4.1. Jeżeli wada jest usuwalna, Kupujący ma prawo do jej bezpłatnego i prawidłowego usunięcia. Sprzedawca jest zobowiązany do naprawienia takiej wady bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
4.2. Wadami usuwalnymi są wady, których naprawa nie wpływa na jakość, wygląd ani funkcjonalność towaru.
4.3. Jeśli towar nie był jeszcze używany, Kupujący może zażądać wymiany towaru na nowy zamiast naprawy. W przypadku, gdy wada dotyczy tylko części towaru, Kupujący ma prawo do wymiany tej części.
4.4. Sprzedawca może wymienić wadliwy towar na nowy, wolny od wad, zamiast przeprowadzać naprawę – o ile nie spowoduje to dla Kupującego nadmiernych niedogodności.
4.5. Jeżeli wada została naprawiona, ale ponownie się pojawia lub wystąpiła trzecia naprawa tej samej wady, Kupujący ma prawo żądać wymiany towaru lub odstąpić od umowy.
4.6. Czas trwania naprawy nie jest wliczany do okresu gwarancji. Po zakończeniu naprawy Sprzedawca wystawi Kupującemu pisemne potwierdzenie wykonania reklamacji wraz z datą odbioru towaru.

5. Wady nienaprawialne
5.1. Jeżeli wada jest nieusuwalna i uniemożliwia prawidłowe korzystanie z towaru zgodnie z jego przeznaczeniem, Kupujący ma prawo do wymiany towaru na nowy lub do odstąpienia od umowy sprzedaży.
5.2. W przypadku, gdy wada jest nieusuwalna, ale towar może być nadal użytkowany, Kupujący ma prawo do stosownego obniżenia ceny. Wysokość obniżki ustalana jest proporcjonalnie do charakteru i stopnia wady oraz stopnia zużycia towaru.

6. Okres gwarancji
6.1. Okres gwarancji na produkty zakupione w sklepie www.thermeyetec.pl wynosi standardowo 24 miesiące, chyba że przy danym produkcie wskazano inaczej.
6.2. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez Kupującego. Braki lub uszkodzenia towaru należy zgłosić w ciągu 48 godzin od momentu dostawy.
6.3. Reklamacje po upływie tego terminu mogą zostać nieuwzględnione, jeśli uszkodzenia powstały z winy Kupującego lub w wyniku nieprawidłowego użytkowania towaru.

7. Ochrona prywatności i danych osobowych
7.1. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie www.thermeyetec.pl.
7.2. Administratorem danych osobowych jest Wici SK s.r.o., Lermontovova 911/3, 811 05 Bratislava - Staré Mesto, Słowacja. Dane są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, obsługi reklamacji oraz zapewnienia zgodności z obowiązującym prawem.
7.3. Kupujący ma prawo do wglądu, poprawienia, ograniczenia przetwarzania, usunięcia danych oraz wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez kontakt na adres e-mail office@thermeyetec.pl.
7.4. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających ich nieautoryzowanemu dostępowi, utracie lub zmianie.

8. Zwrot towaru i odstąpienie od umowy kupna
8.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
8.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej lub e-mailowej na adres office@thermeyetec.pl, a następnie odesłać towar na adres: Wici SK s.r.o., Námestie Slobody 1734/57, 066 01 Humenné, Słowacja.
8.3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę).
8.4. Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru, na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, chyba że uzgodniono inaczej.
8.5. Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument.
8.6. W przypadku towaru uszkodzonego lub niekompletnego Sprzedawca ma prawo obniżyć zwracaną kwotę proporcjonalnie do utraconej wartości produktu.
8.7. Alternatywne rozwiązywanie sporów konsumenckich w Republice Słowackiej jest możliwe za pośrednictwem SOI – Słowackiej Inspekcji Handlowej, szczegóły dostępne są na stronie: www.soi.sk.
Logo

Informacje

Warunki handlowe

Warunki reklamacji

Kontakt

Alternatywne rozwiązywanie sporów

GDPR

Biuro:

+421 948 446 661
office@thermeyetec.pl

Wsparcie techniczne:

+421 948 446 662
support@thermeyetec.pl

Dystrybucja:

+421 940 518 666
sales@thermeyetec.pl

Dane do faktury:

Wici SK s. r. o.
Lermontovova 911/3
811 05, Bratislava - mestská časť Staré Mesto

IČO: 54239303
VAT: SK2121613153

©2024 Copyright | Thermeyetec

Created with by

Webgang Logo